♥ Att fira lite ♥

Jag är ganska bra på att ta mig själv på orden så när jag i förra inlägget skrev att det var värt att fira besöket på wig organics efter fjärde ombokningen så tänkte jag att ja, fira måste jag nog göra.

Igår efter jobbet mötte jag därför upp pinglan Karin och vi gick tillsammans och åt en efterlängtad middag på Nytorget 6. Om du aldrig varit där men bor i Stockholm? En enda order: GÅ DIT!

Galet god mat. Det gick knappt att välja på menyn och när vi väl valt rätter och ätit upp så ville vi bara ha mer, mer och mer.
nytorget1

nytorget2jpg.jpg
Jag åt miniburgare med tryffelkräm, avokadotaco och löjromstaco. Karin valde löjromstaco, rökta lobster rolls och kroketter på fläsk med karl-johan dipp. Till efterrätt men inte med på bild valde jag pistageglass med fudgesås (alltså… heeeeaven!) och Karin pecannöt- & bourbonpaj med kolaglass. Slurp!

Nu på väg in till kontoret. Idag väntar lunchdejt med grannen Anne.

XXX
Sig 1.1.3-2

Vill du säga något om detta?